ChokladmedMarsmallows


En bild från i somras.


Idag har jag bara legat inne och slappat framför tv´n. Så himla skönt eftersom i morgon kommer den stressiga dagen innan julafton. Medans jag tittade på Välkommen till familjen så drack jag en Varm Choklad med marsmallows i som man bara måste dricka vid Juletid. Kan man tänka sig att det är julafton i morgon! Ja, dagarna bara flyger fram så i morgon ska vi åka in till kista för lite julklapps köp. Vi får se hur det går.

Ps. Nästa vecka ska jag och pappa åka och köpa min julklapp från honom. En Digitalkamera! Äntligen. Ds.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0