En kort dag




Sitter i mitt sum och lyssnar på min nya favorit låt  Angels on the moon medans jag tittar lite i skolkatalogen med mina lösnaglar på mina fingrar. Angels of the moon är min nya favvo-låt pga att två tjejer sjäng den idag i skolan och jag tyckte att den var bra så jag sökte efter den på Youtube och är nu besatt.

Nu är jag hemma, eller det har jag varit ett tag nu men ändå. Vi fick sluta 12 idag så det har varit ganska lungt idag förrutom att i gick upp halv fem i morse men det var ganska mysigt. Vi hade ju Luciatåg idag och jag sjöng 2 solon. Fast inte helt ensam utan först Lollo och Hannah och det andra solot med tre till (- Hannah.)  Det gick väldigt bra och vi fick mycket beröm. Nu är iaf en ganska stor del av mi  scenskräck borta, gällande sjungandet för jag brukar oftast hata att sjunga inför en publik även fast jag sjunger hela tiden annars men det är något speciellt när man står ensam på scen och alla ska lyssna på en.

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad heter låten du , lollo och en til sjöng? , heh vet att jag skickade ett sms med det nyss ^^

2009-12-11 @ 14:12:51
URL: http://livetsomengymnast.blogg.se/

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0