Flitighetsdagkombineratmedslapp

Idag har jag var duktig. Började dagen med att läsa lite No. Senare började jag och pappa våran helhusstädning som höll mig sysselsatt i ca 2 timmar. Allt är skinande rent nu och jag är bara så nöjd, likaså pappa. Efter det så fortsatte  jag mitt pluggande i pappas säng. Läste 55 sidor i boken ondskan som ska vara klar i morgon. Och det kommer aldrig att hända. Sedan pluggade jag vidare till No provet som kommer att befinna sig i morgon, samt läste jag på till spanskan som ska redovisas i morgon så man kan inte säga att jag bara har slappat i dag.

Nu är pappa och hämtar pizza som vi strax ska äta framför tv´n medans jag inväntar ännu ett avsnitt av One Tree hill och påföljande ett avsnitt av GossipGirl. ( Min gamla vanliga söndags rutin ) Peace out!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0