Förmiddagenmedmotion


Bild snodd från Beproud.webblogg.se.
Denna bild togs när vi satt och drägglade på ett varsit ben på björnen från skansen.

Denna förmiddag har jag spenderat med min kära mor. På morgonen började vi titta på HarryPotter, Den flammande bägaren medans vi åt frukost. Jag kände sedan för att ta en lång prommenad så det gjorde vi. Vi var ute och gick i ca1.15 min. Det var så skönt och uppfriskande. Så nu är jag inte inräknad som en soffpotatis. Efter det tog vi en tur till Centrum för att handla some stuff for tonight. Köpde även då några körsbär som jag sitter och trycker i mig just nu. Hur j*vla goda som helst! Ett tips, köp några nu för att ha något nyttigt att smaska på ist för att trycka i sig godis.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0