Kompisar och bränd kladdkaka


jag satte på vattnet för att det skulle bli kallt eftersom det tar en evighet för vårat vatten att få den temperatur man vill att det ska ha och när jag då kom in i badrummet så såg jag att det höll på att svämma över. Denna bild tog jag efter att jag stängt av vattnet så det hade hunnit sjunka men det var verkligen vatten precis enda upp till kanten!

Idag har jag vatit med Lollo och Amanda hela dagen. Vi har haft riktigt kul och börjar att komma varann närmare igen. Vi samlade lite resucher och gick hem till mig och bakade en kladdkaka. Vi lär den gräddas i ca 15 min och det såg ut att gå bra. Men när jag sedan skulle ta ut den så skrek jag Neej, och öppnade ugnen fort och såg att det översta lagret var kolsvart. Vi lät den svalna för att sedan provsmaka om det var någonting att ha eller om det bara var att slänga skiten. Men den visade sig vara ganska god.

När Lollo gick hem så stannade Amanda kvar till ungefär 21:21. Vi hade väldigt trevligt och pratade lite om framtiden och gjorde nya löften som bara vi vet om. Ja, undra vad det kan vara?. Iaf så hade vi en lyckad dag och jag längtar redan till Lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia, du ser att de e ett hål vid handfaten under blandraren va? Vattnet kan inte komma upp till kanten för hålet suger undan...eru blond eller?

2009-12-14 @ 23:12:02

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0