Last Finish

Jag kom på att jag kunde ta bilder med mammas och Björns kamera och lägga upp några förberedelsebilder av våra julafton samt två bilder på de tröjor/ring jag köpte idag.




Mamma tittar till julskinkan



Our beautiful CristmasTree

Vårt lilla småplockbord. Allt var inte uppställt när jag tog bilden

De årliga tomtarna

Mina fina tröjor









Man ser inte ringen så bra men den är fin.

Båda tröjorna är från BikBok och ringen är från GinaTricot.

Jag köpte bara några få saker eftersom det är juafton i morgon och vad som helst kan vänta en.

Kommentarer
Postat av: frida

kan du inte säga vart du köpte dom ;)

2009-12-24 @ 11:10:29
Postat av: victoriastyle

Jo visst kan jag göra det :)

2009-12-24 @ 17:10:07

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0