Lucia-time

My piercing- Tänkte att jag skulle lägga upp en bild eftersom jag nu har bytt från läkarstaven  till en finare piercing


I övermorgon är det Lucia-time i skolan och jag ska vara med i Luciatåget. Och om man ska vara med i Luciatåget så måste man ha ett Lucianattninne (Om man ska vara tärna ) Och det ska jag, så idag var jag ute på jakt. Först åkte jag, Lollo och pappa till centrum för att kika lite där, men hittade inget i min storlek. Vi tittade i alla affärer i Centrum men hittade inget som var bra/passade. Då åkte vi till Lidl och tittade där utan några framsteg, likaså när vi sedan åkte till Vivo. Våran sista utväg var att åka till bro och titta så vi gick in i affärerna över Willys och där! Äntligen så hittade vi det perfekta Lucianattlinnet, vi köpte det och åkte hem med en lättnad.

I morgon kommer Hannah att sova med mig och Lollo hemma hos lollo för att vi ska fixa henne på morgonen där på och samt öva på vårat solo. Det kommer att vli skitkul och jag längtar såå!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0