Makesmehappy

Jag lämnade tbx regnbågströjan från BikBok idag för den kändes inte riktigt som min stil och så jag köpte den här randiga från Gina som kompessation och sedan lite andra saker. Eftersom det var mellandagsrea så hittade jag väldigt många billiga och bra saker men en sak var drygt, Det var så jävla mycket folk så det inte var sant!

"Hoodie" från GinaTricot. Som synd var fanns den bara i Large. 249 kr


"LäderByxor" från Monki. Ord pris 400. på rea 200 kr.


Tröja från Monki 250 kr.

 
En större och en mindre T-shirt från GinaTricot 99 kr st.



Jeans från BikBok ord 499 kr och på rea 249 kr.


Hårspray från KICKS 55 kr.


Mössa och halsband från GinaTricot Mössan, 29 kr på rea och halsbandet 129 kr.


Vet inte vad jag ska kalla dom men vi kan väl säga "vante utan fingrar?" från Monki 40 kr på rean. Allt var halva priset.

D
et var det jag hann med att köpa idag. Vi hade en trevlig fast trång dag i Kista. Tack mamma!


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0