Sista Julstressen



Idag har vart en ganska strässig dag men samtidigt en väldigt mysig dag. Jag har handlat klart nästan alla julklappar, det är bara n som saknas. Hela dagen idag har jag och Johanna sprungit runt i kista som två yra höns och letat efter julklappar. Vi hann även klämma in en tre timmars bio mitt av allt ihop. Avatar såg vi, den var faktiskt väldigt bra och rolig. Skaparna av Titanic var det ju som skapade denna oxå så då kan den ju knappas suga. 

Jag har precis suttit och finulat på rim som ska passa julklapparna och som kanske vissa av er vet så är jag inte den bästa på det men till slut lyckades jag iaf få ihop en hyfsat bra dikt. Kanske lite väl avslöjande men bra.
Kan man tänka sig att det är julafton i morgon. Serriöst vad fort det går. Det känns som om det var igår som jag firade förra årets jul. Nästa vecka åker jag även till Kanarieöarna! Fan vad skönt det kommer att bli. Hoppas att jag har hunnit göra klart alla läxor och fixat min nya blogg innan dess. Så därför får ingen tid gå till spillo!


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0