VG och MVG!


Lite coolish. Haha, Ignorera bara min högra hand, jag hoppade lite så råkade väl spänna den på nått konstigt vis.


Idag fick vi tbx våra matteprov. Sprecis innan vi skulle få dom höll jag på att skita på mig av nervösitet. När vi fick provet blev jag lättad och Väldigt glad. Det visade sig att jag fick VG! För mig är det bra. På mattelektionerna ligger jag ungefär på VG nivå men när det väl blir prov så händer det någonting i min hjärna och allting går åt skogen, så denna gång prövade jag på en ny strategi. Att inte tänka på det, bara titta igenom vad vi kommer att ha prov på för att se om det finns något jag inte kan ist för att räkna ut några tal som pappa skrivit och bara ta det lugnt. Det funkade suveränt och denna strategi ska få följa med mig till nästa termin också.

Ulrika, våran engelska lärare slarvade bort en läxa som jag lämnade in för ca en månad senad ( Om inte längre ) så jag var tvungen att göra en ny så jag fick idag reda på mitt betyg på den uppg. Jag fick MVG! I´m so happy. Det går väldigt uppför för mig i skolan just nu och jag hoppas att det håller i sig även till nästa termig och framförallt till nästa år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin bild!=)

2009-12-15 @ 20:53:18
Postat av: victoriastyle

Tack så mycket :)

2009-12-19 @ 13:21:04

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0