Ännu en dag i Dalarna.

Idag var vi i skidbacken igen, idag var det kallare och inte lika fint väder ute men det var kul ändå fast sen blev jag lite irriterad för det kändes som om ingenting gick som jag ville. Sen när vi kom hem så bastade vi och badade igen, det däremot var så himla skönt. Jag och Lollo tänkte gå till gymmet men vi hade inga träningsskor och sånt så vi skippade det. Sen var det dags att göra sig i ordning för en middag på hotellet, Jag och lollo Beställde En liten Pizza, Och jag lovar. den var liten och jag trodde inte att jag skulle bli mätt men jag blev proppmätt för den var ganska fyllig och så. Nu ligger vi och tittar På Simon & Thomas och jag bloggar lite. I morron är det dags för hemfärd efter vi har åkt skidor, eller inte direkt hemresa för jag ska till gävle och träffa mormor och morfar och mamma och vem vet, jag kanske kan lura mamma att shoppa lite. Nu har jag inte så mycket mer att skriva.

Jag kommer tyvärr inte kunna lägga upp några videor och bilder i dag heller men jag gör det i morgon så ni får stå ut lite till.
Jag har i läxa att skriva vad jag gör på dagarna men det gör ju inget för mig och jag ser det inte som en läxa eftersom jag bloggar dagligen.

Till min lärare: Hej Anna, visst är jag duktig som gör läxan ?? :O
;)

Kommentarer
Postat av: Ida

ja vill också åka skidor :o

2009-02-16 @ 22:43:58
URL: http://hhedstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju göra det på påsklovet ! :D

2009-02-17 @ 21:01:52

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0