Ännu en dag i stan.




Idag var jag I stan Med Johanna Och vi hade det så trevligt. Först efter skolan så gick vi till tåget sen Väl inne i stan så gick vi runt och tittade lite och shoppade så klart, Jag hittade lite mer än Johanna för hon hittar typ aldrig nått och jag hittar alltid mer än vad jag har råd att köpa och tvingas ta " svåra " Beslut. Efter så bestämde vi oss att vi skulle äta Buffé på en kina restaurang men hittade inte dit så vi tog Mc Donalds i stället. Jag tänkte köpa en ljusrosa Spets sjal på Hm Men när jag skulle gå dit så skulle dom stänga så jag fick inte gå in. Sen när vi skulle åka hem så strulade det med tågen, Vilket som var mitt och Johannas fel, om vi hade vart mer uppmärksamma så kanske det skulle gått bättre. Först skulle vi ta tåget till Bålsta Kl 19:43 men satt och pratade och glömde bort tiden och då bestämde vi oss för att ta tåget Kl 20:13 Och vi satt på perrongen och väntade och det km aldrig tyckte vi så vi gick upp och frågade han som sitter i båset och frågade när nästa tåg skulle gå och så och om det tåget vi tänkte åka med redan hade åkt och då sa hon att vi hade missat det och att det redan var i Sundbyberg och att nästa tåg gick kl 20:43 men vi orkade inte vänta så vi åkte till Kungsängen så fick Mamma Och Björn hämta oss.


Jag Lägger upp några bilder från i dag och på det jag har köpt.


              Grå Tjocktröja ( BikBok )

                  Rosa T-Shirt ( BikBok )

          Rosa Trekvarts tröja ( JC )

            OrangeRosa Långärmad ( GinaTricot )

               Pärlörhängen ( Sterling Star )

                       KnappÖrhängen ( FREEDOM )

                      Isadora Läppstift ( KICKS )

Bilderna är åt fel håll bara för att min data vill retas med mig
 och inte göra som jag säger men det får ni stå ut med.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååååh vilka fina & färgglada tröjor :)

Trode typ att du skulle köpa massa klänningar :) <3

2009-02-07 @ 10:07:59
URL: http://hhejaamanda.blogg.se/
Postat av: Victoriastyle

Tack så Mkt :) Nej ville köpa nått annat denna gång :) <3

2009-02-07 @ 22:05:44

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0