Dalarna.

Kl sex i morse gick jag och Lollo upp för att hinna med allt så att vi inte skulle behöva stressa. Sen kl Halv åtta ungefär så åkte vi till  Dalarna,sen när vi kom fram så hyrde vi skidor och så och åkte skidor i massor och frös häcken av oss ( i alla fall jag ) Fast jag frös bara om händerna och fötterna men det var väldigt kallt ute. Sen åkte fi oxå badring nerför en backe och dom som jobbade där puttade på oss så vi fick en jävla fart.  Sen kl halv fyra så började vi dra oss hemåt och då la vi oss på rummet helt döda i ungefär 20 min en halv timme och sen gick vi ner till Poolen som finns på hotellet, först när vi kom dit så var det ganska mörkt och vi var ensamma sen tände dom både i poolen och i hallen och det kom lite fler folk sen när alla hade gått så släckte vi och bara hade tänt i poolen och det var as myskigt och efter så bastade vi ( så himla skönt ) sen gick vi upp och gjorde oss i ordning för att gå på kina restaurang men det blev Mc donalds istället för vi var inte så hungriga. Nu ligger alla döda utspritt i olika sängar och tittar på tv så då tyckte jag att det passade bra att blogga lite.

Jag kommer att lägga upp några videor och bilder lite senare på olika saker vi gjort.







På väg till dalarna.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0