Framme i Gävle.

Nu sitter jag i Mormors och Morfars gästrum och bloggar lite, medans
 mamma och mormor sitter och pratar i köket, antagligen sitter morfar
och tittar på Tv. När vi kom fram till Gävle så kom mamma och hämtade
 mig vid Mc Donalds där lollo och hennes familj släppte av mig sen åkte
 jag och mamma hem till mormor och skulle äta middag med dom och
 en av min morbror , ( det var lättegott ) Jag tror att det var köttfärs limpa
och potatis
, sen fick vi fruktsallad till efterrätt ( very very good ) och nu tror
 jag väl att jag ska ta en dusch och sen titta lite på Tv innan jag ska sova,
jag tror att det kommer bli en tidig kväll i kväll för jag är så himla trött efter 
alla intensiva dagar och allt skidåkande.



Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0