fredag den trettonde


Jag och lollo sitter nu och äter godis och vi har tillbringat tidigare
kvällen med rebecka och anna hemma hos rebecka. Dom mötte
 oss vid vivo och när vi skulle gå upp för en backe men det gick inte
så bra för det var så halt så jag och anna ramlade och halkade typ
hela tiden och ofc fick alla en skratt attack. Sen när vi kom hem till
rebecka så satte vi oss först i hallen och pratade sen gick vi upp till
 rebeckas rum o pratade och flummade.. Sen tittade vi på " Blind date "
Den var väldigt bra och rolig. Den här kvällen var väldigt rolig och
 det var mycket skratt.


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0