Hur min onsdag kommer att se ut.




Kommentarer
Postat av: .,

Jag tyckte om din blogg rätt mycke förut .. men nu börjar bli as överdriven . du framkallar dej själv som värsta bitchen.. sluta prata som du gör .. guud jag blir så irrirterad på folk som leker!!!!!

2009-02-18 @ 19:33:48
Postat av: Victoriastyle

Jag tycker inte att jag låter bitchigt, min röst låter så när jag pratar på t.ex inspelningar eller så det är inget jag kan göra åt och den sista videon var bara ett skämt, hade inte planerat att lägga upp den men jag gjorde det ändå :p men det var kul att du iaf tyckte om min blogg och du kan gärna fortsätta läsa den och det var bra att du påpekade för då är det kanske något jag kan tänka på till nästa gång för det sista jag vill vara är en bitch...

2009-02-19 @ 13:41:36

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0