Kista i dag!



Idag ska jag och amanda förhoppningsvis in till kista för att titta på" I taket lyser stjärnorna " 
Det beror på om vi får skjuts hem eftersom den slutar så sent. Alla säger att den är jätte bra
 så jag får väl tro på deras ord. Först ska vi göra oss i ordning och antagligen ta 17:09 tåget
till jakan och sen åka buss därifrån, sen när vi är framme ska vi nog kika runt lite i affärer och
 sen ska vi äta på nån restaurang och sen gå på bio och ha kul. Skriver mer sen i kväll och
informerar er lite mer.

Kommentarer
Postat av: ..

Åh,du är så fin !!:D

2009-03-01 @ 16:15:55

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0