Lördag.





dag Var jag Ida Och Lollo på DM I västerås och vi tävlade mot flickor 15 så det gick inte precis så bra som man säger så men innan så passade vi på att shoppa lite på GinaTricot. Lollo Köpte Chinos och jag 
en tröja. senare träffade jag lollo natta ida o maddis och vi gick hem till maddis och tittade på Melodifestivalen och efter så gick jag lollo o natta hem och nu ska jag till lollo och sova där.
Jag lägger upp lite bilder nu,


             Rosa Tröja ( GinaTricot )

                  Väska ( Fått av mamma )

Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar väskan!:)

2009-02-09 @ 21:14:59
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Victoriastyle.

Visst är den fin :)

2009-02-12 @ 07:05:47

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0