Mac & Cheese


Jag har precis ätit Mac & Cheese Med Falukorv, Det var gott och nu sitter jag och chattar med olika typer Och är Online.

I dag hade jag matte prov, Vi höll på med % och så..Det gick ganska bra. Jag tror iaf att jag blir godkänd, Det blir jag alltid, jag tänkte nu lägga upp lite klädtips kanske till vår och sommar för nu har man inte så mkt användning för vinterkläder
 Och så glömsk som jag är så glömde jag sladden som jag laddar in bilderna med men jag ska be pappa komma och lämna den så då kommer massor av bilder+videor.
                                                                                              // Puss puss

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0