Söndag.


 
I Morse gick jag upp Kl åtta där nån stans för att jag  och lollo skulle sälja
aftonbladet ( Det va inte kul ) Och då passade vi på att ge några sminktips
som ni kommer få se sen. Sen efter vi hade gott så kom mamma och
 hämtade mig för vi skulle på Eric's handbollsmatch, det var trevligt. Sen
 när vi kom hem skyndade jag och johanna oss att byta om förbi skulle
 träna så duktiga som vi är. Vi tränade skivstång på träningshuset
( Jag ska köpa ett sesongs kort där för det är skitbra att träna där ) Sen efter
det så städade jag mitt rum och packade ner mina saker som jag skulle
ha med till pappa och sen pluggade jag. Nu sitter jag och väntar på att
videosarna ska komma upp på youtube så jag kan lägga in dom i mitt inlägg
 ( Och jag är skiiit trött så ska snart få min skönhetssömn )

Videosarna kommer senare.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0