Söndag


Jag  har precis tagit mej en dusch efter att ha tittat på
 pirates of the Caribien, Nu sitter jag och målar naglarna
och medans det torkar passar jag på att blogga lite. När
det torkat så ska jag börja göra mej i ordning ( jag vet , jag är lite seg )
Sen efter  det ska vi kanske till kvarnkojan och grilla
korv för att få lite frisk luft eftersom jag har vart inne hela
veckan. jag kanske ska träffa Lollo lite senare oxå och
sätta på mina lösnaglar och jag och jonanna ska försöka
 övertala dom vuxna att vi ska äta På kina restaurangen
Lr nått ( håll tummarna för att dom säger ja! )


Kommentarer
Postat av: Linda

fin blogg du har:)

2009-02-01 @ 23:24:13
URL: http://justshutupandletmego.devote.se
Postat av: Hah Tack :)

2009-02-03 @ 18:48:13
Postat av: Victoriastyle

Haha tack :)<3

2009-02-03 @ 18:50:19

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0