Tisdag.






Jag  var på ett fik i Gävle förra veckan och så här många godsaker fanns det!
Men tyvärr köpte jag inget..

Idag har jag tyvärr inte kunnat blogga eller nått för det har vart en ganska hektisk dag.
Först var jag tvungen att gå tidigare från lektionen för att jag skulle vaccinera mig mot
livmoderhalscancer, det är ett tips! för Den cancern är så vanlig och det är inte så kul
att få den ( men nackdelen är att det är så dyrt,, men det är väl värt det ? ) Och när jag
 kom hem så var jag tvungen att plugga mycket för min  tekniska rapport skulle vara
inlämnad i morgon. Men jag lovar att jag ska blogga mycket i morgon och leta reda på 
min sladd så att jag kan lägga i n lite bilder snart, börjar bli lite desperat.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0