Torsdag.



Idag har det varit en ganska lugn dag. Först Kl 8:00 Gick
 jag til skolan
sen efter en ganska lång dag så gick jag
 hem och la mig framrör soffan och skulle titta på One Tree
 Hill Men upptäckte att det inte gick i dag! Sen skulle jag
 gå på friidrottsträning men orkade inte Och Pga min astma
 så är det Inte så Jätte bra för mig att springa ute när det är
kallt och eftersom jag har vart förkyld. Iaf sen efter en god
måltid av KycklingWok Så skulle Johanna på Aerobic Så då
bestämde jag mig för att följa med och det var ett ganska intensivt pass.

Fredag.
Jag Och Johanna ska till stan och shoppa loss, Lägger ut bilder
 Och Alternativa Videor Eller nått, Vi får se men jag kommer iaf Informera er.
Jag Tänkte ladda upp dages  Outfit men råkade radera bilderna.


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0