video


Kommentarer
Postat av: Jonna

Assooo tror du att folk kollar på det där?? :S

Typ värsta bitchiga rösten serriööst.. Lär dig prata innan du lägger upp sånt där skit. FJOORTIIIIIS !!

2009-02-11 @ 19:29:14
Postat av: Hihi

Såhär ska man egentligen göra ( såg det på tv på någon sminkkurs) Puder ska du ta ifrån halsen och uppåt, sen ska du ha solpuder lite i pannan, om kinderna och på näsan så att man ser naturligt solbrun + någon fräck ögonskugga men också det viktigaste.. mascara! Ha en bra alla hjärtans dag!:)

2009-02-14 @ 19:37:55
Postat av: Victoriastyle

Hah tack för tipset men det här är lixom min personliga sminkning som jag typ alltid gör och den funkar perfekt men jag kanske kan pröva ditt tips nån gång ;)

2009-02-18 @ 09:29:03
Postat av: Hihi

Haha yes och alla har ju ändå personliga sminkningar så det finns ju inget rätt eller fel egentligen..:)

2009-02-18 @ 17:42:23

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0