Brun utan sol + Lösnaglar.



 Ett tips till er som inte vill/ får sola solarium så kan ni andvända
er utav brun utan sol, de är som en hudkräm man sätter på sej
men man måste vara noga med att man smörjer ut det ordentligt
för annars blir det fläckar ( ajja bajja ) Och ta gärna en tuss och
torka av lite försiktigt dina ögonbryn och mun och precis vid hårfästet
och om ni tar på er de på hela kroppen så ska ni helst torka på era
armbågar ock knän men dra hanlden över så att ni inte får en vit fläck
istället.
Ni kanske undrar varför så det tänkte jag svara på:
Det är bara för att armbågarna och knäna har mycket torrare
hud än vad resten av kroppen har så dom ställerna tar åt sig mycket mer..

Ikväll ska jag ta på mig lite brun utan sol ( jag är typ beroende av de på vintrarna
för annars är man såå blek ) och sen ska jag köpa gele lösnaglar som ja ska
fixa hemma själv :) det kommer bli as snyggt ( hoppas jag ) :P och snart ska jag
beställa mitt löshår så då blir jag extra snygg ;)
                                                                                        // puss puss

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0