En dag i stan.



Idag var jag i stan Med mamma och johanna för johanna skulle
färga håret
och medans vi väntade så Gick jag och mamma
Och köpte sallader ungefär 10 meter bort från salongen, jag
köpte en grekisk ( fantastiskt god ) Efter det så gick vi till Drottning
gatan och gick in till Tajmahal och köpte löshår till mej,
Och sen
skulle johanna köpa en bok så då passade jag på att köpa ett
 Rosa Läppstift.Tyvärr Kommer inga bilder för jag glömde
 kameran hemma.. Sorry att jag inte skrev i går men jag hade inte
orken och nu är jag hos mamma på plats så nu ska jag blogga
 mkt igen. Nu ska jag lägga mig och läsa en fantastiskt bra bok
som heter "Expert på att rodna" Den är grym. Men vi ses i morgon, ha det så bra.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0