Fredan med lollo

 Så Här såg min och lollos fredag kväll ut <3



 Efter skolan så åkte ja och lollo och handlade ( vi skulle ha en svullar kväll, det får alla ha ibland ) Till middag åt vi lasagne och efter det så satte vi oss nere i " källaren " och tittade på mean girls och åt nutella på Mackor och en massa godis, efter ett tag så tog vi en liten paus och gick och dansade och sen forrtsatte vi att titta på filmen, det var as kul. Sen på morgonen typ klockan 10 gick vi hem till lollo och fixade med tidnngar och sen gick vi runt ock sålde aftonbladet i det slaskiga vädret "/

I dag kommer Lasse och Anna till oss på besök, det ska bli kul och jag skriver mer om den kvällen i morgon. hinner inte skriva så mkt mer nu för jag måste göra mig i ordning .

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0