Kan Inte sova.



Det här är ännu en av mina andra nätter som jag inte kan sova.
 Det är inte roligt att vara sjuk så man typ inte orkar göra något,
 fast ändå vill man springa och träna fast man orkar inte! Ett tips
bara.. Bli inte sjuk!. Jag har nyss tittat på Juno, en riktogt rolig
film, jag älskar hennes karraktär.Jag tänkte lägga upp en bild
 på min fantastiskt goda sallad som jag åt i dag
( eller i går då eftersom kl är efter 00:00 )
Men iaf så gjorde jag inte det för jag glömde bort det och nu kan
jag inte göra det för jag glömde kameran där uppe men jag lägger
upp bilden i morgon. såv så gott  // Puss puss

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0