Kvällen den 22 jan


Jag skippade träningen i dag ( där kom sanningen fram )
men jag var
 för trött, så jag somnade i soffan sen la jag mig i sängen och tittade på
 en film pappa spelade in för ett tag sen och eftersom jag är en fruktoman
som vissa kanske känner till så åt jag massa vindruvor, physalis och
passionfrukt
medans jag tittade på det och sen när det slutade så tittade
 jag på nått fetma prog. om någon som ville bli världens fetaste typ.
( fattar inte hur man kan vilja det men.. )

 Det var allt jag gjort i kväll, tänkte lägga mig ganska tidigt för j
ag är jätte trött. men tänkte lägga ut en bild på dagens outfit oxå
.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0