Lördagen med Tågmark.




Klockan 16 kom Fam Tågmark till oss och vi visade dom
 runt i huset sen stod vi i mitt rum ett tag och typ pratade
om framtiden o sånt , haha ( det kanske låter konstigt ) och
sen stod vi i köket och åt jordnötter och pratade typ en halv
 timme 40 min sen satte vi oss i soffan ( och tittade på
ishockey, det var inte så kul )
och sen åt vi fondue ( skit gott ! )
Och sen gick jag och anna ner ock tittade på film, kommer
inte ihåg vad den heter, och sen spelade vi wii dom ni kanske
ser . vi hade iaf en trevlig kväll för det var as länge sen jag träffade
 dom och jag får hoppas att det inte tar lika lång tid tills nästa
gång vi ska träffas men det tror jag inte .

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, fan vilken ful bild!

2009-01-25 @ 20:01:38
URL: http://annatagmark.blogg.se/
Postat av: victoriastyle

Hah nej då så fin så :) <3

2009-01-25 @ 20:57:14

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0