Movie-time



Jag har precis sett slutet på "Titanic" ( som jag gjort miljarder gånger ) För skivan hackade så jag fixade en ny, men nu ska jag lägga mig i min varma sköna säng och titta på " What happens in vegas" och krya på mig för jag vill inte vara sjuk mer, fast det ibland kan vara rätt skönt att bara dega med själva saken att vara sjuk är inte så trevligt men nu måste jag verkligen lägga mig om jag ska hinna se något av filmen och få lite av min så kallade skönhets sömn, fast jag kanske inte är så vacker nu eftersom jag är sjuk och inte somnade så tidigt i går och det lär jag ju inte göra i dag heller för klockan ör 17 min över ett ! Men jag lovar att jag ska blogga i morgon och skriva om lite intressantare saker, kanske ge nåra tips, prata lite om pinsamheter lr nått( får se vad jag känner i morgon )men man får ju passa på när man har tid att blogga så mkt som möjligt..

Jag SAKNAR min mobil såå mkt, den är på lagning och pappa sa att det skulle ta ca  3 VECKOR ?! :O aja jag får väl låna en mobil av mina kompisar, det är väl det dom är till för ?, nejdå jag skojjade bara men ni får ha det så bra och sova så gott så ses vi i morgon!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0