Shopping behov !



Assu snrt flippar jag ur!
Jag måste shoppa.
det är sååå mkt jag vill ha. Jah Får snart mitt
barnbidrag men dom pengarna ska jag köpa
 nytt löshår för :O Efter det MÅSTE jag börja
spara så ska jag shoppa . Jah lollo Och
amanda ska till stan mer till våren och stor
shoppa. Det är alltid lika kul att shoppa även
fast man inte alltid har lika tur i köpen man gör
men det är nästan som en drog som nästan
alla tjejer är beroende av .

En annan drog väldigt många tjejer har är killar.
J
ag har inte haft en kille på åratal. typ på sommarlovet
 till 6:an o det va länge sen, så snacka om desperat
man börjar bli .!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn, har inte haft en kille sen 6;an :O

2009-01-21 @ 16:48:34
Postat av: Victoriastyle

Mhm.. Har inte hittat nån :P

2009-01-21 @ 17:25:52

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0