Bilresa till västkusten.

I morgon ringer klockorna 04.30 för då ska vi gå upp och sätta oss i bilen för att åka en fem timmars bilresa till Västkusten/Göteborg! Så antagligen kommer vi att sitta tre trötta tonåringar och trängas i baksätet, ( Inte kul ). Vi kommer att stanna längst vägnen för att äta frukost ungefär vid 09.00 tiden. Jag kommer att ha min data i baksätet så jag kommer att kunna uppdatera lite om våran färd, men resten får ni i morgon kväll och två veckor framöver. I västkusten i två veckor! Gud vad det kommer att bli skönt, slappa, träna, sola, bada, lite shopping och några turer på stan. Sen åker vi hem och då hinner vi bara vara hemma en vecka sen börjar skolan, Inte kul!


Jag och Johanna osminkade, BUSTED!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0