Bio and shopping.

Nu är semestern med pappa över, vi kom ganska nyligen hem från kista, filmen Transformers var ura bra! Den var ganska lång, 2h och 30 min, det är en rekomendations film från min sida. Eric vill se den ikväll men jag hoppas att vi inte gör det eftersom jag precis har sett den men men...

Jag hittade även några skit fina fynd, pappa betalade det mesta, vii såg det som en sommar-present men jag gav honom 500 kr så jag har 1000 kr kvar på kortet!


Linne från Bikbok.


Kjol och Nitskärp från Bikbok.


Hjärtörhängen från GinaTricot.


T-shirt GinaTricot.


T-shirt från Ginatricot.


Klänningar/tunikor från GinaTricot.

Jag är väldigt nöjd med mina inköp! Tack så mycket pappa.


Kommentarer
Postat av: JOANNA

vad kostar linnet från bikbok med paljetter?



anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig!

.

.

.

.

K I S S E S BY J O A N N A

2009-07-24 @ 22:14:19
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: victoriastyle

Det kostade 249 kr :)

2009-07-24 @ 22:48:16
Postat av: Amanda

Jag har en sån där klänning på dom två sista bilderna :D den med blommor och den rosa ;D hehe <3

2009-07-25 @ 10:42:08
URL: http://hhejaamanda.blogg.se/
Postat av: victoriastyle

Åh nej, det var ju synd, aja vi får se till att inte ha dom samma dag :)<3

2009-07-25 @ 22:15:05

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0