Birka Paradise-på kvällen.

På väg till båten.


I Hissen på båten.


Först var det tänkt att vi inte skulle äta smörgåsbord men när pappa gick och
tittade om det fanns nån ledig plats så fanns det ett 4-plats bord som vi fick.


Efter Maten så gick vi till hytten och gjorde i ordning oss och bytte om.




Sen köpte vi oss en varsin drink och satte oss och titttade på alla som sjönk Karaoke.
Ja även min pappa gjorde det, Pinsamt!







Fokusera på tanten bakon lollo, videon är åt fel håll.
Jag började filma i slutet så jag han inte så mycket, kvinnan dansade som hon
gör på bandet x10 tidigare i låten.



Sen resten av kvällen gjorde vi det man brukar göra på kryssningar, Dansa hela kvällen,
Köpte fler drinkar och prata/dansa med nya människor.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0