Börja morgonen med att träna.

Idag ställde jag och Johanna klockan på 08.30 och vi gick upp 08.45 och tog direkt på oss träningskläderna och gick ut och gick, sen efter en kilometer så skildes vi åt för jag skulle börja springa och då gick hon en annan väg. Jag sprang 4kilometer, jag är ganska stolt eftersom jag inte har kunnat springa eller träna en enda gång på en hel månad pga, stukad fot och jag trodde därför att jag inte skulle ha någon kondition kvar alls. Jag ska försöka att springa varje morgon men om jag inte orkar så får det bli varannan.

Inte bra: Jag fick skavsår av mina nya skor när jag var ute och sprang och det gör skitont! Så jag, Johanna och Mamma åkte precis och köpte savsårsplåster så får vi hoppas att jag inte känner av det i morgon.


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0