Designa min blogg.

Jag Sitter just nu och har gjort i snart 5 timmar, ( Inte i sträck ) Och försökt att designa min blogg, T.ex få rätt text/Storlek på den och så men det går inte riktigt som jag tänkt mig. Det blir även alltid ett stort mellanrum mellan texten nät jag skrivet långt, Titta bara på mina tidigare inlägg så får ni se hur jag menar. Om Nån skulle ha några tips/Ideer om hur jag kan göra så får ni gärna dela med er av dom. Jag har också ändrat min heather som ni kanske ser, inte så vacker men den får duga framöver ett litet tag iiaf. Jag skulle vänta med att designa min blogg men jag kunde inte hålla mig så jag gjorde det nu istället.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0