Hamburgsund.

Idag åkte vi först till hamburgsund för att hämta Laines båt fast vi blev kvar där och solade lite i fören på Seveds båt men sen  körde vi Laines båt till Hamnen vid "Vårt" hus och hämta upp mamma och Laine, sen åkte vi ut och hade en heldag ute på vattnet, Eric och Björn fiskade medans jag och Johanna låg i fören på båten och solade.


fören på Seveds båt.


Jag har fått ganska bruna ben, denna bild är faktiskt tagen i morse innan jag
började sola för dagen.


I båthamnen. ( Jag seriöst ÄLSKAR Västkusten! )






Eftersom jag är ganska brun redan 1 dag så lär jag bli ganska brun eftersom
vi ska vara här i 2 veckor, bara vi har tur med vädret så.
(Jag låg lite snett med benen så dom kanske ser lite mobbade ut)

Kommentarer
Postat av: Ida

gud vad fint :o :) <3

vi får ses någon dag när du kommer hem ;D<3

2009-07-27 @ 12:05:24
Postat av: Anonym

kan inte du typ göra en fråge inlägg så att man kan fråga en massa frågor till dig ? det skulle vara kul !

2009-07-27 @ 12:12:08
Postat av: victoriastyle

jg vet, visst är det :)

Ja det får vi :)<33

2009-07-29 @ 13:08:37
Postat av: victoriastyle

Jo visst det kan jag väl göra, men det får bli när jag kommit hem :)

2009-07-29 @ 13:09:11

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0