Hos Amanda.

Så fort vi kom till Amanda så tog jag fram min kamera och knäppte några pics.



Födelsedags barnet i mitten.!


Vi beställde pizza ganska på direkten för vi alla var hungriga, Okej Lollo hade precis
ätit pannkakor men hon tröck i sig lite pizza ändå.

Under maten så sjöng jag och Lollo "Happybirtday" För Amanda

Sen sminkade vi Amanda till Fjårtis eftersom hon fyllde 14 och sen tvingade vi henne
att gå runt i hela bålsta och spela , dum i huvudet.!


Vi skrev " I'm A fukking fjårtis" på hennes ben med Kajal.


När jag läser på Amandas ben så är det inte att jag inte förstår vad det står utan
jag fick för mig att jag skrev I am istället för I'm så jag fick inte in det i huvudet.

Tog även några bilder ute.


Blir man Crazy av att vara fjårtis för en dag ?

Så hungrig så att man till och med letar i soptunnan ?

Jag skådespelar på gatan.


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0