Senare på kvällen.

När vi kom hem så värkte fötterna och då passade det bra att sätta sig och titta på film,
Vi tog fram Ostbågar,godis, nötter och lite godis. Sen satte vi oss i soffan och tittade på
Patrik 1,5, Fyfan vad vi skratta, spec jag eftersom jag inte sätt den förr. Jag fick värsta
konstiga humöret och skratta åt allt.



Sen när vi skulle lägga oss, jag vet inte riktigt var klockan var men vi la oss iaf
eftersom jag inte fick bada! Amandas mamma hade bäddat åt oss på golvet i
vardagsrummet, det var jätte mysigt, sen satt vi och prata men efter nån timma
så skulle vi sova o då blev jag på ett konstigt humör igen och låg och pratade med
mig själv och asgarva och så sa jag hela tiden Fan va flumm och Fett chill, vet inte varför
men dom orden upprepade jagmins 100 gånger den kvällen. Sen när klockan blev runt
halv fyra så var vi tvugna att sova eftersom vi skulle upp vid 08.00 nästa morgon men det blev
08:40 ist.




På morgonen när alla var uppe,  jag hade duschat och Amanda sminkat sig
så låg Lollo fortfarande och sov, hon var väl så trött efter gårkvällens ståhej!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0