Till Amanda.

Nu har jag äntligen hitttat en present till Kära.A. Kom hem för enhalvtimme sen typ.
Lollo kom över för hon behövde låna min plattång. ( Som vanligt )

Jag hittade två par nagellack till mig själv, ett mörklila och ett ljus rosa. Skitfina färger!
Snart är det dags att dra till Amanda eftersom vi skulle vara där vid 6 så är det nog bäst
att jag börjar gå nu.

Hos Amanda vet jaginte riktigt vad som kommer att hända, vi kommer nog äta lite och sitta
och prata och sen antagligen hitta på nåhot kul och kanske göra något som Amanda bestämt,
Har ingen aning. Sen blir det SleepOver!


Bilden tagen i går kväll i min bekväma säng.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0