Träningstips!

Jag tänkte dela med mig av några träningstips hur man tränar benen för att bli av med underhudsfettet.

Träning: Tre bra olika träningssätt är
1: Springning, antingen kan man springa på löpband eller utomhus, och om man vill höja träningen ett snäpp och för att förbränna mer så ska du helst springa i t.ex berg, eller skogar med många backar och ojämna höjder.
2: Spinning, det är oxå ett bra träningssätt. Om du vill höja ribban där så kan du öka farten eller köra ett längre pass.
3:Aerobic, då stärker du oxå dina benmuskler eftersom man arbetar mycket med benen och rör sig hela tiden.
4:Svättas mycket! Där är svaret på det hela, svättas du mycket så bränner du många kalorier och rasar i fett massa.

Kost: För att inte bilda underhudsfätt så ska du minska ner på sockret och kolhydrater, för det binder fettceller.

Jag glömde även säga att den bästa tidpunkten att träna är på morgonen mellan 7-9 för då är det som svalast och man har mer ork och det är ett bra sätt för kroppen att komma igång.


Kommentarer
Postat av: Leia

Det är inte bra att ha för lite fett på kroppen heller. Viss fett är faktiskt bra.

2009-07-25 @ 18:53:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: victoriastyle

Ja det är klart men det var inte det jag menade.

Jag skrev OM man vill bli av med överflödigt fett så är detta ett bra sätt att gå till väga:)

2009-07-25 @ 22:06:09

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0