Under tiden jag inte bloggat.

Jag har åkt till stan med lollo och hon köpte löshår.
Det var väldigt trevligt att vara där och jag gjorde några fina inköp.

     

Så var jag på skansen med min klass och 8:orna och tittade på assöta djur och åt karameller.
Jag har tyvärr inga bilder för jag tog bara bilder med mobilen för jag glömde kameran och eftersom
jag inte kan ladda upp bilder från mobilen så blir det inga bilder.

Och så var det skolavslutning! Gud det är så skönt med sommarlov. Först åkte jag, Amanda och lollo bil till skolan där vi gick upp till enheten och åt lite tårta och pratade lite. Sen gick vi ner till Cafeterian för att titta på några uppträdanden och efter det gick jag, Amanda och lollo till godisborgen och köpte någr agodisrämmar och därefter gick vi hem till mig för att skåla för ett bra sommarlov.
Efter det så kom mamma hem och då skulle jag, mamma och lollo åka till stan för att jag skulle klippa mig. Det ösregnade så vi var inte så vackra när vi kom fram. Vi åkte in till stan lite tidigare för att vi skulle hinna ta en fika innan jag skulle klippa mig/ Bleka slingor.

       
Jag har tyvärr inga bilder från fiket/stan eftersom jag glömde kameran och tog bara bilder med mobilen.

I Lördags så firade vi Linnéa, vi fikade lite och dm visade oss sitt nya hus, och senare på kvällen så skrev jag och Linnéa en egen låt. Hon spelade gitarr och jag sjöng.

   

På söndagen så åkte vi på kryssning med farmor.Jag hinner/orkar int eskriva allt vi gjort men jag kan bara säga att jag hade skitkul. Vi såg några söta pojkar, spec en. Vi åt god mat och dansade tills fötterna trillade av. Vi drack några goda drinkar och hanldade även på taxfree.

     


Kommentarer
Postat av: Amanda

ojoj så söta vi är :)<3

Hitta på nått någon dag ? :)

2009-06-17 @ 21:32:16
URL: http://hhejaamanda.blogg.se/
Postat av: victoriastyle

Haha, mm :) JA det måste vi :)! <3

2009-06-17 @ 22:47:49

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0