Efterrätt...Jummie!



Efter sushin så passade det bra med lite frukt. Som vissa kanske vet så ÄLSKAR
jag Frukt, skulle kunna äta hur mycket som hälst, Nästan kunna leva på det.


Jag vräker i mig Melon,. One of my favourite fruit. Men hälst ska det vara
vattenmelon"! Jag åt även lite glass med friterad banan och hånung.
Men jag smakade bara lite på glassen eftersom jag var så mätt men man
fick den ju gratis så..
Innan när jag sa att jag inte villa ha glass så råkade Linnea säga.
- men vi kan ju bara slicka av hånungen från bananen. Och då började
vi så klart asgarva för vår porriga humor sattes igång. 

 Efter så var det dags för en liten mini shopping.



Jag köpte en kjol från GinaTricot,
Tänkte köpa en skorta men den var så dyr.

- 200 Kr kostade kjolen.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0