Förlåt för uppehållet.

Jag är ledsen men jag ska faktiskt ta en liten paus när det gäller mitt bloggande. Jag lovar att börja snart igen men just nu har jag varken tid eller så stor lust att blogga, men suget är nog strax tbx. SOm ni kanske märkt så har jag inte bloggat på några dagar nu så då tänkte jag att det är väl lika gärna bra att ta en paus istället för att säga att jag ska blogga i morgon eller nästa morgon eller senare och så. Men ni kan gärna spana in mig om Ca 1-2 veckor igen eller nån gång då och då för det kanske kommer ett litet inlägg iaf men bara för att jag breakar så får ni inte tappa suget att läsa min blogg om ett litet mini tag. Jag kommer blogga lite i helgen eller efter helgen och berätta om pjäsen jag ska gå på. Jag tror helt ärligt att jag inte kommer att kunna hålla mig undan så länge så fortsätt läsa!

                                                          // Puss på er, vi ses inom kort!



Kommentarer
Postat av: Tina

Nej! Varför ska du göra ett uppehåll ? Jag kommer verkligen inte att klara mig utan din blogg! Jag tänker ändå besöka den varje dag för att se om det kommer nått litet inlägg nån gång då och då! puss på dig sötnos!!

2009-03-12 @ 23:03:08
Postat av: Hanna

Hoppas du börjar igen snart. Jag tänker börja läsa den så fort du börjar igen !

2009-03-12 @ 23:04:09
Postat av: victoriastyle.

Naaw, tack så mycket! :D vad glad jag blir. Jag lovar att börja snart igen !:D

2009-03-12 @ 23:06:17
Postat av: nathalie

men -.- , neeeeeej jag vill inte att du ska ta uppehåll JULIA !!!!!!!!!! :]<333

2009-03-14 @ 19:11:32
URL: http://ooviktig.blogg.se/
Postat av: victoriastyle

Nej jag ångrade mig, så du behöver inte vara orolig :D <3

2009-03-14 @ 23:13:59

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0