I taket lyser stjärnorna.

Sorry för att jag inte skrev något men jag har inte orkat så jag gör det nu ist.

Jag och Amanda åkte in till kista med kvart i sex tåget från Bro och gick och
 tittade på " I taket lyser stjärnorna " Den var riktigt riktigt bra, i början satt jag
Och Amanda och bara skrattade och fattade inte vad det var som var så sorgligt
med den eftersom alla säger att den är jätte sorglig och så klart så fick jag och
Amanda en skrattattack ( Som vanligt ) Och då vände sig alla om och tittade
men sen i slutet så satt vi bara och bölade ( det sprutade tårar ) 



Kommentarer
Postat av: toni!!

palla ha samma min på alla bilder :S

2009-03-02 @ 08:22:13
URL: http://gaylien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske bara för att den är samma person ;S

2009-03-04 @ 19:29:18

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0