Måndag.


Sommaren för två år sen.
-------------------------------------------------------------------------
Idag äntligen gick jag till skolan ( Det kanske låter lite fuckt up men man blir faktiskt ganska rastlös av att bara ligga hemma i en soffa/Säng en hel vecka ) Jag och lollo var asbarnsliga idag och fick typ ingenting gjort på lektionerna, vi skratta åt allt vi gjorde och sa , vi måste ha sätt helt sär ut ( Ursäkta mitt språk ) men det är sant.

Sen när jag kom hem så tog jag och lollo lit mellis och satte oss och läste modetidningar ( Very funny! ) Sen tittade vi på kläder på internet men sen så var det dags för storshopping med mamma ( "På Lidl" )

Sen hjälpe jag mamma att göra pannkakor för det ska vi äta i dag. Jag kan tyvärr inte träna än eftersom jag fortfarande har en förkylning i mig men jag tror att jag kan träna på Onsdag ( Hoppas ! ) Håll tummarna!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0