Mat!

Efter föreställningen så var det dags för en , Ja snarare sen lunch,
Våra magar skrek efter mat så då tänkte vi vara lite snälla och inte
 låta dom svälta så vi gick på en kina restaurang, som ligger ca 100
 meter från torget ( Vi åt buffé )Skitgott var det.



Kanske inte den mest vackraste bilden på mig men whatever.

Jag tog för mig en jädra massa mat.
- 2 Kyckling m jordnötsås. ( Spätt )
- 2 små Friterade kycklingar m ris & sötsur sås-.
- Lite nudlar.



Gaaaaah Jag smakade Sushi ! Första gången i mitt liv.,
Fast bara den till vänster.Det smakade inte så värst mycket
men jag fick lite kvällningarmär jag tänkte på att det var
" Rå fisk "! Men det gick att svälja iaf,Jag åt en HEL HALVA!
Duktigt va ? ( Nu har jag det avklarat iaf. )


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sushi är det bästa som finns människa ! ;O fattar inte hur folk tänker som inte gillar det (aa) <3

2009-03-15 @ 20:55:58
URL: http://hhejaamanda.blogg.se/
Postat av: Victoriastyle.

Jag ska äta det varje gång jag är där, för jag ska börja gilla det. :P <3

2009-03-15 @ 21:02:54

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0