Tisdag.

Det blev en ganska lång text i dag men det är bara för att jag inte kunde ta några bilder mén det ska jag göra i Morgon"!

Efter en Lång och tråkig skoldag så gick jag, Amanda och Louise till Solslätten och åt en Brownie och drack en Cola. Sen efter det kom deras föräldrar i olika bilar och hämtade oss för att sedan ta oss till Centrum ( det var egentligen skulle pappa hämta oss men han sa att han skulle bli försenad.) Sen i Centrum så gick jag och Lollo och tittade i olika affärer innan min pappa kom, sen när han hade kommit så gick vi åt olika håll för att handla lunch till i morgon eftersom vi har frilufsdag. Senare på kvällen låg jag och Amanda och tittade På Tv Och sen efter ett långt samtal med ludde så ringde jag Lukas och pratade gamla minnen och lite annat ( det samtalet blev oxå långt ) Nu ska jag och Amanda äta en kvälls macka och sedan lägga oss och titta på "Sex and the City"


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0