Åker till landet.



Sorry för att jag har vart så dålig på att blogga, ska försöka att komma igång ingen snart.
Idag är jag inte i skolan för jag mådde as illa i morse så. Och jag ville bar berätta att jag
åker till landet i dag¨och kommer att vara där över helgen så jag kommer inte att kunna
blogga under den tiden. Jag hörde att det skulle vara soligt väder hela helgen från 25-28
grader så jag ska ligga och pressa precis som jag gör nu. Eftersom jag har så lätt för att
få färg så kommer jag nog att bli lite brun.

Jag ska försöka att komma igång med modebloggandet oxå, jag har inte gjort/ orkat men
det ska det bli ändring på
!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du uppdatera snart? :p

2009-06-14 @ 13:34:11
Postat av: victoriastyle

ja, förlåt, jag ska bärja nu eftersom jag har tid för att det är sommarlov:D

2009-06-16 @ 20:14:21

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0